De senaste dagarna

hello, det har vart ganska tyst här ett tag! Jag skrev ett inlägg här en kväll men så precis när jag skulle publisera så försvann de då tänkte jag bara fuck it!! Orkar inte skriva om 😂! 
 
Har dock inte hänt så mycket, det har vart pingst här, vilket inte alls vart så mycket som vi hade trott, och som det brukar vara. Har mest vart behagligt med snudd av långtråkigt! Restaurangen jag jobbar på var öppen iallafall,  Med en helt ny meny.. Så faktiskt ganska bra att de inte va tok busy, för då hade det varit kaos 😁 menyn börjar sitta nu iallafall men restaurangen är stängt nu i veckan men öppnar igen till helgen 😊 
 
har varit ganska mycket jobb i helgen ändå, 9,5 timmar i fredags, 10 timmar i lördags och 13 timmar i söndags! Men nu är jag ledig i 2 dagar. Imorgon är pine också ledig så då får vi hitta på nått roligt tillsammans 😃 idag blir det väll lite träning och så 😊 vädret har inte varit så mycket att hänga i granen, men de är ju inget ovanligt för att vara här 😃 här kommer en liten bildbomb på dagarna som gått 😊
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sue

Jobbigt !!!När man vill lägga ut bilder o skriva så försvinner det =( Kram till er båda <3

2015-05-26 @ 17:12:03
Postat av: Markus

ni två får sluta va så orättvist vackra -.- <3

2015-05-27 @ 06:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0