When I met you in the summer

Asså herre min skapare vad det är kallt här asså! Ohh lord liksom! Gick till jobbegt iförmiddags i snöstorm typ!! Som tur är så är det inte så kallt så att snön ligger kvar iallafall! Då hade ja typ gått och hoppat i fjorden eller nånting!! Hursomhällst, pga av vädret ( tror jag ) så är det super dött här. Asså verkligen super dött!! Men jag förstår det, man vill ju inte komma hit när det är rena rama day after tomorrow liksom! Men det betyder alltså att det har vart en lugn och skön dag på jobbet! 
 
Jag började dagen med en härlig morgon promenad iallafall, så skönt! Har börjat träna lite lätt nu också, men tänkte vänta med att börja springa tills nästa vecka tror jag.. Känner att min rumpa måste vänja sig med dom här backarna.. Ja ska gå så mycket som möjligt i dom, och ska kämpa för snyggast röv 2014!! Nån som vill anta utmaningen? 
 
Idag har jag vart här i 5 dagar iallafall.. dag 5 av 42! Så de kommer gå fort det här.. Men jag känner att jag skriver lite samma sak dag ut och dag in, vad vill ni att jag ska skriva? kommer såklart bli roligare när jag börjat gå på lite mer turer, men just nu har jag inte haft tid med det.. är det nått annat ni vill veta?? Tell me :)
 
Lördag kväll nu då, här har man inte riktigt koll på dagarna alltså, iallafall inte jag. Så de blir bara en lugn hemmakväll för mig.. like always :P Men hoppas ni hemma KBKar som fan.. :)
 
Såhär glad blir man när det förengångsskull inte regnar, snöar eller blåser när man går till eller från jobb
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0