all of me

Asså åh nu är jag så glad. Har haft en sån himla bra fredagskväll, efter jobbet så gick jag ut och gick en sväng, så sköööönt och så kul att gå på mina gamla vägar igen :) Dock så började det snöa, men det är skitsamma, sen lagade jag lite mat.. sen har jag setat och skypat med Pine och Johanna. Åh vad jag saknar dom mina små hjärtan. längtar verkligen tills när ja kommer hem och kan KBKa med dom igen :D
 
Annars så hade det gått bra på jobbet idag, vart så jävla lugnt bara, men jag hade väll int eväntat mig nått annat såhär tidigt på säsongen. På söndag kommer första båten iallafall, så då lär de bli lite mer iallafall :)
 
Nu ska jag iallafall sova, och jag kommer somna med ett leende på läpparna för att ja har fått pratat med bästisar idag, och med syrran igår. Men ja kanske kommer vakna upp utan ett leende och med en hejdundrandes träningverk istället!! men men... KBK!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pine

och jag älskar dig!!

Svar: <3<3
Sanna Eriksson

2014-05-03 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0