who will lead us when our faith is all but gone

 
Fina mami kom över med nya mysiga ljuslyktor hem till mig idag, får hoppas att dom kan lysa upp min annars rätt mörka vardag. Redan första september idag, september betyder höst, vilket borde göra mig glad, för hur konstigt det än låter så längtar jag efter stora mysiga tröjor, halsukar, mössor vantar, mysiga filtar.. har rdan tjuvstartat med raggisar. ännu mer längtar jag till jul, ännu varmare kläder, snö, överkonsumera kanel, apelsiner och dricka chai te varje dag ( det gör jag ju ifs redan ), adventsmys, gå upp varje morgon och kolla på julkalendern.. jag har förövrigt börjat kolla på trolltider, en av de bästa julkalendrarna genom tiderna! Annars händer det inte så mycket här hos mig.. gick tillbaka i arkivet och kollade september förra året, vad saker och ting kan ändras, och vad jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden dit istället för att vara kvar här..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0