Hawaii - so hot

Hejsan, idag har det vart döööö varmt ute! Sådär underbart sjukt varmt som det bara kan vara utomlands. Och klarblå himmel har det vart med! Så efter skolan idag var det bara att snabbt byta till badkläder och sen ner på stranden för att steka som fan! Efter att jag solat klart på stranden var jag ute och gick en härlig promenad på stranden! Haha ja jag älskar stranden! Sen har jag pluggat lite nu på kvällen. Så dagen har i helhet vart en väldigt bra dag, mer sånna här dagar tack! Dessvärre så har det inte vart en av mina personliga bättre dagar.. jag har fortfarande dumma tankar i mitt huvud! Så från min sida så hoppas jag på en bättre dag imorgon, men en lika fin dag som denna!:)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo bruden !!!Sola för mig med =) Jag vill oxå ha SOL!Bort med alla dåliga tankar tänk på allt kul du håller på med på din resa,alla saker du fått uppleva tack vare du är så bra o stark innerst inne <3 Jag beundrar dig för allt du gjort o gör...ÄLSKAR DIG

Svar: Tack bästa mamma. DU ÄR BÄST!!! vet inte vad jag skulle göra utan dig <3<3<3
Sanna Eriksson

2013-03-20 @ 20:40:23
Postat av: Madde

Håller med mor din, bort med alla dumma tankar och njut av ditt livs resa nu raring!! Saknar dig massor!!

Svar: tack gumman!!! saknar dig <3
Sanna Eriksson

2013-03-20 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0