hawaii - Sea life park

Den här dagen kommer jag att minnas i hela mitt liv! En dröm som jag har haft sen jag var barn har gått i uppfyllelse! Jag har simmat med delfiner! Alltså jag kan inte förstå själv hur mycket jag är med om nu, och hur underbart allt är. Simmat med delfiner kan vara bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. Vi var iallafall på sea life park idag, och för alla er som sett 51 dates så är det där tjejen i den jobbar. Och det var exakt lika underbart som man föreställt sig. Jag kan inte fatta att man kan träna djur så att dom blir såhär..tama? Ok delfiner har man ju alltid hört att dom är inteligenta.. men sälar? Inte visste jag att man kunde träna dom till att göra dom mest fantastiska sakerna! Men det som imponerade mest var ändå delfinerna, och att vi faktiskt badade med dom! Fick pussa dom, åka med dom och bli "uppskjuten" av dom!! Jag är helt mållös, vet inte vad jag ska säga om den här upplevelsen, förutom att jag vet i hela mitt liv kommer kolla tillbaka på den här dagen och le, för det är det ända man kan göra. Delfiner är exakt lika fantastiska som jag trott, om inte mer! Det fanns andra djur där med, pingviner, hajjar, sköldpaddor och sälar, men delfinerna var ändå bäst! Här är ett gäng bilder från dagen! Jag låter dom tala för sig själva!
 
'
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Helt underbart!!!Så kul att få en dröm bli sann <3 ÄLSKAR DIG!!!

Svar: ÄLSKAR DIG <3
Sanna Eriksson

2013-03-18 @ 06:45:24
Postat av: Madde

Hjärtat det ser helt fantastiskt ut!! :-)
Avundsjuk.com haha ;-)

Svar: DET VAR HELT UNDERBART:D<3
Sanna Eriksson

2013-03-18 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0