Hawaii - mini tour

Hejsan allihoppa. Fredagkväll för er nu, hoppas ni får en trevlig helg nu och festa lugnt till alla som tänkt göra det! För mig är det fredag morgon iallafall och jag ska alldeles strax ner till poolen och lägga mig ett tag. Dagen idag är faktiskt rätt oklar vad vi ska göra, antingen blir det åka till ett shoppingcenter eller hauma bay. Hauma bay är ett av dom ställena vi besökte igår på våran mina-tur resa här i hawaii. Vi beshökte många fina ställen bla några stränder som inte är lika proppat med turister som waikiki som vi oftast är på. Det var häftigt, och vet ni vad? Jag såg t.o.m en val ute i havet. Eller såg och såg men man såg dens rygg en bit ut och vattnet den sprutade upp. As coolt! Eftersom det var skoldag så hade vi föredrag om de olika ställena. På kvällen igår gick jag Emma och Emelie ut och åt, och en väldigt knäpp sak här på Hawaii är att dom inte har alltför många restauranger med uteservering. Och om dom har är dom oftast fulla. så det är inte lätt att hitta nån mysig restaurang med fin uteservering här! Nej nu väntar solen på mig. SOL SOL SOL GÖR MIG BRUN BRUN BRUN!!
 
HAHA dont ask about den senaste bilden!! Emelie och jag har en grejj då vi går och hoppas när vi ska ta en bild. Resulterar i väldigt fula men roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0