hawaii - bergsbestigning

Nu har jag spenderat en andra dag här i paradiset, och den har varit lika underbar den! Den började med en liten tur upp på ett berg här, som tydligen varit en vulkan en gång i tiden. Och jag säger då det, Hawaii är inte bara underbart, det ser även underbart ut. Vi var hemma igen lagom till lunch så vi köpte med oss mat och satte oss vid en park precis vid stranden och åt. Så där ar vi resten av dagen och bara njöt i solen. Jag älskar verkligen solen! Sen nu på kvällen så hade vi taco kväll hos oss. skönt att äta lite hemmalagad mat efter 2 veckors konstant ätande på restaurang! Juste får inte glömma att jag började dagen med att skypa med ma och pa, åh saknar dom så!! Nu ska jag sova så att det snart blir morgon, skype date med momie, dadie syrran och farmor och farfar väntar imorgon bitti :D WIHOOOO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0