Norge - dancing in the sun

Halleluja vilken morgon!! Blev inte alltför sent på jobbet igår, så ja vaknade vid 8, eller jag vaknade många gånger innan 8.. men jag tvingade kvar mig i sängen ända till 8.. nån måtta får det väll vara! Men jag var så himla exalterad för jag skulle upp på min vanliga morgonpromenad, och den här morgon promenaden var nämligen nått speciellt för när jag var ute och gick igår så hittade bästa smultronstället, så min plan var idag att gå dit och plocka massa, massa massa smultron. Sagt och gjort, vädret var underbart med och och tillbringade över 2 timmar ute i friska luften. Har en rejäl uppladdning med smultron nu också, kan nog vara år sen jag åt det sist!? Och några ligger redan i magen! Åh vilken bra start på dagen, nu känner jag mig redo för vad dagen har att erbjuda! I mitt fall ska jag nog mest troligt gå på nån tur. Sen jobbar jag hela kvällen. Hoppas alla har en fin helg!! Saknar er därhemma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0