Norge - beautiful morning

Godmorgon! Igår var nog första lördagen på länge som jag fick sluta så tidigt som kl 10!! Det var skönt, det firades med en kopp te framför datorn hemma sen i säng tidigt. Det betydde att jag vaknade upp pigg och glad ganska tidigt imorse och tur var väll det för vädret var himla fantastiskt! Nu sitter jag och har ätit frukost i lugnan ro, beställt lite saker från internet, jag bor ju i en liten by där man typ inte kan få tag på nånting alls!! Och nu tänkte jag bege mig ut på en liten promenad igen, vädret är fortfarnade bra så lika bra att passa på medans solen är framme, eller vad säger ni :) Jag börjar inte först 5 idag häller, men ikväll har vi bransje kväll, så då slutar jag inte först 3 inatt. Hoppas ni har det bra hemma :)
Vad säger ni om den här morgonen liksom??
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0