Norge - work hard, play hard

Åh vilket underbar morgon jag har haft! Började dagen med lång promenad i solen. Om man inte har tid att gå på fina turer får man helt enkelt ta sig tid. Alla morgnar borde börja såhär, man får sån energi av att gå ute i solen i detta underbara ställe. Jag är glad också för egentligen skulle vädret bli dåligt idag, men solen skiner fortfarande! Dock så säger väderrapporten att det ska bli åska både idag och imorgon, jag hoppas verkligen inte på det för då kommer jag skita på mig!
 
Annars så jobbar jag som fan, i en vecka nu har jag jobbat 10-12 varje dag. Och vi har väldigt mycket att göra på jobbet också, så att sitta nångång under dessa timmar är ju bara att glömma! Kul att vi har så mycket folk faktiskt, men som i onsdags var det bara galet!! Inte ofta jag känner att jag håller på att tappa fattningen men då visste jag inte fall jag skulle skratta eller gråta. Mitt i allt kaos gick våran fat öl sönder, så vi fick springa ner till cafet och hämta öl när nån beställde det, ja ni kan ju tänka er hur det var.. och hur jävla mycket jag sprungit på jobbet. Nu i hegen väntas ännu mera jobb, taggar för ett 13 timmars pass idag bla. men sen på tisdag ska jag tydligen va ledig, första dagen sen min familj var här! har någon nånsin påstått att jag är work-a-holic??
 
skulle inte alla vilja börja sin dag såhär, så säg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0