Norge - Woke up on the right side of the bed

Goddag, åh vad jag är glad! Min älskade mamma och pappa är hemma från deras 2 veckors semester i Grekland och jag har nu fått skypa med dom! Inte nog med det, dom kommer hit om 2 dagar, 2 dagar det är ingenting, och då kommer även min kära syster också! Hela dagen igår var jag lika glad också, för jag visste att dom skulle komma hem. Jag gick och längtade efter att få sluta så jag kunde gå hem och skypa med dom, men när jag väl kom hem så funkade inte intermet här hemma :( Lite besviken gick jag och la mig men sparade det bästa till idag då istället. Så nu är jag glad igen! Idag börjar jag inte först 5 så ska väll ut på nån promenad nu igen innan jobbet. Men åh jag är så glad :D
 
Min glada promenad igår i regnet!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååå va glad jag blev när ditt vykort damp ner hemma!!! Saknar dig babe! <3

Svar: Åh vad kul att höra :D Saknar dig med!!<3<3<3
Sanna Eriksson

2013-07-10 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0