Norge - wake me up

Godmorgon, jobbar helg innebär inte så mycket bloggande! Varje ledig tid jag har försöker jag lägga på lite små turer, för det är det ända jag hinner med. jobb, jobb och jobb.. men det är kul det med såklart! Kul att ständigt ha saker att göra på jobbet, och kul att träffa så otroligt mycket härligt folk som är lite varstansifrån. Vädret har lovat sol nu i en vecka också, vilket innebär ännu mer jobb. Men vi behöver lite sol här i Geiranger nu. Så den är mer än välkommen. Annars så rullar allt på som det ska, jag saknar min lägenhet där hemma, och min familj och mina vänner. Men samtidigt så längtar jag inte alls efter att åka härifrån, konstig känsla det där. 
 
bild från min lilla tur igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0