Norge - Under the sun where we belong

Godmorgon, godmorgon god underbara morgon! Idag vaknade jag upp med ett strålande humör och skuttade upp ur sängen. Ut på min morgon promenad, det var väldigt molnigt, och molnen låg lågt, men ett tag in i promenaden så sprack allt upp och solen kom fram, så himla underbar känsla. Och en annan underbar känlsa, eller kanske inte underbar men kul är att typ alla busschafförer som åker upp och ner med turister här känner igen mig vid det här laget, alla vinkar så glatt när dom åker förbi! Så kul att börja sin dag med inte bara en härlig promenad utan många glada hälsningar också. Nu har jag lite saker att fixa med innan min kära familj kommer, ska fixa picknick bla, så vi kan äta lunch när dom kommer! Åh idag känner jag att verkligen inget kan förstaöa min dag, eller min helg! har fått sån toppen start på dagen och jag bara längtar efter att få krama om min mamma, pappa och syster!! Jag vet inte fall jag komme ruppdatera så mycket i helgen då jag inte vet vad jag kommer ha för tillgång till internet. Men det gör väll inte så mycket, för det är väll mest mamma och syrran som läser mestadels av bloggen, och dom kommer ju vara här, med mig!! WOHOOOO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0