Norge - things are quite unreal to me now

Alltså jag kan inte fatta att det här är mitt liv. Jag bor här på det här underbara stället, jag har vilka möjligheter jag vill att gå ut och bara se den vackra naturen som omringar mig. Ni skulle förstå mig om ni var här, jag lovar jag är inte galen som bara går och går och går hela dagarna, det skulle ni med göra om ni var här! Och man blir så pigg och glad av det. Imorse vaknade jag upp piggare än någonsin, märkte inte alls av att jag gått ca 2,5 mil igår, gått 1379 meter upp över havet. Så ut på morgon promenaden i vanlig ordning, med sprutlande energi. Väl hemma bestämmde jag mig för att gå en liten skogsvandring här.. tänkte det är välll lika bra att ta den idag man kan bocka av att man vart där, men OJ! Sån himla underbar tur, jag gick och gapade i princip hela vägen för jag var så förvånad, facinerad och glad.. det var så vackert! Det kändes som jag gick i en saga. Jag bara älskar livet just nu. Och jag älskar känslan av att känna mig starkare, och energifullare än någonsin!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0