Norge - people help people

Godkväll! Hur är allt med er alla? Med mig är det ok, eller ja det är väll bra men jag måste faktiskt säga att jag är så himla trött på det här. När man är van att bo själv, och man hel tplötsligt bor med 7 andra är väldigt påfrestande. Speciellt när folk inte plockar undan efter sig. Lika mycket som jag älskar att vara här, lessnar jag på att ständigt ha det stökigt här hemma. Jag försöker att igonerara det så mycket jag kan, men det går inte! Och jag vet inte vad jag ska göra, är det mig det är fel på? Ska det här vara ett så stort problem som det är för mig eller är det jag som är konstig? För mig är det självklart att man plockar undan efter sig iallafall...
 
Nej nogklagat från min sida.. Idag är det första juli, shit vad hände med tiden liksom? det betyder att mamma, pappa och fia snart är här! Åh vad jag längtar! Ska bli så kul att kosa med dom!!! annars händer det inte så mycket här. Påtal om min syster så vet hon verkligen hur man muntrar upp mig, förra veckan fick jag ett paket skickat till mig från henne, och gud vad glad jag blev!! Och gud vad jag saknar henne, min fina syster!!!
 
Ett paket kommer skickat, med vadå?
Med massa fina saker från världens bästa syster!!♥
 

Kommentarer
Postat av: bea

du får införa en städlåda som du gjorde i sälen! varje grej man låter stå framme är 1kr ;) eller om det va 10kr :P

Svar: haha jag får göra det!!:D
Sanna Eriksson

2013-07-01 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0