Norge - my heart is taken over

Gormorgon måndag!! Ny vecka, och vet ni vad det betyder? Det vet ni nog vid det här laget då det är det ända jag tjatat om på sista tiden känns det som. MIN FAMILJ KOMMER!!! Jag är så glad! Strålande sol bjuder denna måndag på också. Ibland kan man verkligen inte klaga. Och mitt jobb! Jag älskar det.. igår hade jag såjävla mycket att göra, man kan snacka om att jag satt i skiten, men det var så kul ändå, och alla var så glada! Och jag älskar att min kropp och jag sammarbetar väldigt bra just nu, den klagar aldrig. Om jag jobbar 14 timmar som igår, springer arslet av mig och sitter inte ner en ända gång, så är den lika pigg och allert idag som vilken dag som hällst.. Efter att jag gått på topptur, så har den energi som aldrig förr dagen efter. Den behöver inte alls vila, vilket passar mig ganska bra då jag inte häller gillar att vila. Jag och min kropp verkar vilja samma sak helt enkelt. Idag har det bara blivit en morgon promenad iallafall, ska ner och handla nu innan jobbet också. Gla måndag idag, vilket innebär 5% rabatt på allt man handlar.. Wow ingenting kanske man tycker, men av nån anledning så känns det bra att handka på måndagar. Ha en fin start på veckan allesemmans, och hoppas ni är lika glada som jag :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0