Norge - I see sexy glow

Åh halleluja vad jag är hög på endorfiner nu! Har haft en toppen morgon med både pw, lång och härlig strech och ett riktigt träningspass. Så skönt att bara få ta ut sig som bara den. Visst jag tränar och rör på mig mycket, men små fjuttiga promenader är inget jämfört med det här. Ut och springa i strålande sol, gå snabbt i en brant uppförsbacke och backintervaller på det. Jag brukar köra backintervaller varje dag ifs, men nu blev det inte ynka 3-5 st utan hela åtta på raken. Avslutade med plankan, och nu som sagt så är ja så pigg och fräsh som jagf bara kan vara! Blev inringd tidigare till jobbet också så måste springa ner nu.. Hoppas det är bra med er hemma, här är allt bra solen är här, och allt är awsome!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0