Norge - I can't tell where the journey will end But I know where it starts

Godmorgon, förlåt för dålig update, har jobbat ganska mycket nu de senaste dagarna, och helt enkelt haft tankarna på annat. Vädret har inte häller vart så kul, och jag har inte haft tid att gå på turer eller så. Jag kan inte fatta att det var en vecka sen min familj kom. Åh vad jag saknar dom. I Onsdags var det exakt 2 månader sen jag kom hit också. tiden går fort, men ändå så långsamt ibland. Jag vet inte vad jag vill, eller vad jag ska känna. Jag trivs som jag har det här och nu, men samtidigt så vet jag att jag inte kan fortsätta leva såhär. nåväl, personalmöte snart sen en till promenad innan jobbet idag. Som sagt, att promenera är som min terapi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0