Norge - dream big

Godkväll, nu känner jag mig som ett barn dan före julafton. För jag vet att imorgon, imorgon vid den här tiden så sitter jag och myser med mig familj! Åh så mys! Dagen idag har vart skapligt mycket att göra, jag vet inte hur många km jag sprungit fram och tillbaka fram och tillbaka upp och ner ner och upp.. men det är kul!
 
Påtal om nått helt annat så är jag en person som gillar att sätta upp olika "mål" i min vardag. Vissa små meningslösa, och andra mer värdefulla. Jag tycker att det är viktigt att ha små mål, och framför allt bra så man blir väldigt lycklig så man väl lyckas med dom. Jag skulle nog kalla dom utmaningar också, jag är expert på att utmana mig själv, och gör allt i min makt för att klara mina utmaningar! Här i Norge har jag haft lite olika utmaninhar, sånna som bara ploppat upp från tomma intet som jag gett jävlar annamma på att jag ska klara! En av dom är att kunna gå ner i spagat igen, det är svårare än jag trodde men jag är på god väg. Tror ni jag kommer bli glad när jag klarar det eller? Andra mål jag haft är att få magrutor, varför vet jag inte.. bara kul att ha! Är väll inte helt färdig med det än, men nog börjar man skymta lite rutor iallafall.. en annan utmaning jag nyligen klara var att gå ner i brygga från stående possetion, tog nog knappa veckan att klara den. Men som sagt, känlsan när man klarar det är slagande! Vad kan min nästa utmaning bli tro? ta mig upp för nån speciell backe här på en viss tid kanske? well well, nu ska ja snart hoppa i sängen och somna så de snart kan bli imorogn :D
 
Brygga check, och kan man inte börja skymta lite rutor så säg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0