Norge - can't hold back

Gormorgon, hoppas att allt är bra med er därhemma! Här är allt bra och solen fortsätter att skina över oss här i G- town. Dagen igår på jobbet var helt sinnes!! Så mycket att göra, men det gick skitbra, och var skitkul! Men med min start på dagen så kunde det ju inte gå annat än bra! Men kan ju inte bli annat än glad när gäster kommer tillbaka till ens resturang 3 gånger på 2 dagar och säger att det är pga av en själv.
 
Tyvärr så gorde jag nått som jag inte skulle gjort igår.. Innan jag gick ut och sprang så tränade jag även på att stå i brygga på olika sätt, bla från handstående ner i brygga, och när jag landade md ena benet en gång så hände nått med mitt lår. Trodde inte de va nån fara så ja smeta in benen i tigerbalsam och gick ut och sprang, när jag gick ner mot jobbet kännde jag, ajjdå det här var kanske inte så bra. Så när jag kom hem så smörjde jag in mig med tigerbalsma igen i hopp om att det skulle va borta idag, men icke.. kändes inte alltför bra på min promenad imorse! Det är ok att gå uppför och vanligt men jag haltar nerför. Fan jag vet inte vad det kan vara, streckning? Överansträngning? eller bara en liten smäll? Och vad ska jag göra åt det? Strecha? träna bort det? köpa nån supersalva? säg inte vila, för det kommer inte på frågan! Jag vet att om jag skulle sluta träna så kommer nog saker och ting bli hårdare här. Och jag som hade planerat topptur i veckan.. den känns som jag kanske får glömma! helvettes jävla skit! Och förlåt för tråkiga iphone bilder nu bara, men nu när jag jobbar så mycket hinner jag inte gå på tur, och ta andra fina bilder. så snart så, när högsäsongen är över är jag tillbaka med fina bilder från olika ställen igen:) Jaja, ni får ha en bra dag, jag ska smeta in yttligare en till lager av tigerbalsam och försöka gå bort mitt onda, ont ska med ont fördrivas, right?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0