Norge - Baby won’t you take me with you

åh, min helg med min familj var alldeles alldeles underbar! Jag hade så mysigt med dom, och var så glad att dom var här så jag glömde helt bort att ta bilder! åh min kära familj! Jag saknar dom redan jätte mycket. På fredagen när dom kom så hade vi väldigt bra väder så vi åt picknick ute i solen och bara umgicks. Sedan mysite vi i stugan hela kvällen, kommande dagarna var dessvärre inte lika fina. Då det var väldigt kallt och regnigt så gjorde vi det bästa av dagen och åkte runt och kolla lite utkiksplatser och så, huvudsaken var att vi var tillsammans. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket dom betyder för mig, och hur mycket jag älskar dom. Så därför hade jag nog min sämsta dag någonsin här igår när dom åkte. Den blev dåligt på många sätt, och samtidigt så mår jag även dåligt för att jag känner att jag känner att jag aldrig ger tillbaka den kärleken dom ger till mig. Jag vill hur som hällst bara säga att min familj betyder allt för mig, och utan dom så vet jag helt ärligt inte vem jag hade vart! Hur läksigt det än är att komma hem, så önksar en del av mig att jag hade suttit i bilen med dom igår och åkt hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Snart kommer jag o hämtar dig =)

Svar: längtar<3
Sanna Eriksson

2013-07-16 @ 21:25:12
Postat av: Amanda

Hej! Tänkte bara fråga dig lite om din USA resa. Vart bokade du den? Och kan du inte berätta lite om den? Blev jätte sugen på att åka sådär när jag läst din blogg. Vore snällt om du kunde säga kostnad, hur det fungerar och sådär :)

2013-07-17 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0