mitt 2012

Hej och godmorgon på er, många som ligger bakis i dag kan jag tänka mig!? Själv jobbade jag igår! Skrev ut mig kl 12 vi had middag på jobbet efter, nöjde mig med 2 glas vin då jag inte kände för eller orkade må dåligt idag! Jag tänkte försöka ge mig på en liten årsresume på mitt år som gått, ett år som inneburit många förändringar, både bra och dåliga. Nu har ett nytt år börjat, och det kommer att innebära ännu mer förändringar, förhoppningsvis bara till det bättre.. det kommer vara hårt, men mitt nyårslöfte är att om ett år ska jag ligga här i min säng och känna att jag har klarat det!!  here we go..
 
JANUARI FEBRUARI MARS APRIL

 
Jag började det nya året i sälen, så jag hade åkt upp dit med vänner för att fira nyår! När jag kom hem var det bara att börja leva ett nytt liv, då jag kickstartade året med både nytt jobb och föväntningar. Jag började redna här jobba rätt mycket, både på olearys och akropolis men hade ändå tid att åka till Trosa stadshotell och spa med min syster, en av årets höjdpunkter om jag får säga det själv! Då jag jobbade rätt mycket så hann jag inte med så mycket annat under hela februari, gjorde mycket musli själv och började förälska mig i smoothies. I mars var det dags för lite ledigt igen och en sälen-resa med familjen stod på schemat, alltid lika mysigt och kommer kännas tråkigt att inte åka iår! April var förändringarnas månad då jag blev "vuxen" och flyttade hemifrån. Hann även med en och annan aw efter mina jobb pass!
 
MAJ JUNI JULI AUGUSTI
 
 
Och så kom våren, och alla uteserveringar öppnade! Spenderade många timmar, med både fika och lunch i solen med underbara vänner! Här örjade jag även jobba ännu mer än vad jag redan gjort, och tro det eller ej men en månad så jobbade jag över 310 timmar! Hade ändå ledigt en helg då det var dags att fira min lilla papi som fyllde 50 år! Årets mest lyckade kväll kanske man kan kalla det och jag blir fortfarande glad i hjärtat över att se hur lycklig pappa var ♡. Sommaren bara flög förbi, kändes det som men jag började här att förälska mig i träning mer och mer, tog vara på varenda lediga tid och gick ut i det fina ( läs rätt så kassa ) sommarvädret. Jobbade på som aldrig förr, men jag älskade det! Dessvärre kan jag inte säga att min mage gjorde det och här började den krångla pga av stress. I Augusti var det även min tur med lite semester, 6 dagar ledigt hade jag och då passade jag på att åka till Norge och hälsa på. Mycket festligheter blev det där, och ja, man kan nog säga att jag festade för alla månader jag inte festat på här hemma. När jag kom hem var det dags för jobb för hela slanten igen, men började här bli lite sjuk från och till.. jag skyller på ledigheten!
 
SEPTEMBER OKTOBER NOVEMBER DECEMBER
 
 
September månad innebar förutom allt mitt jobb, också väldigt mycket träning! faktiskt så om man läser min blogg denna månad så består den till 90 % utav tränings inlägg. Men det hans även med personalfest, men annars inte så mycket mer! Sen kom oktober och min födelsedag. Det innebar fest så det stod härliga till, och jag kan nog faktiskt säga att jag inte vart ute sen då! Åkte ju strax därefter på kryssning med la familia, en himla rolig kryssning måste jag säga! och när jag kom hem så hade jag helt plötsligt en inneboende. Fortsatte mina morgnar med härliga morgon promenader, med mer och mer kläder. Och sen i december kan nog nog faktiskt säga att det har dykt upp lite bakslag. Men himla trevlig och mysig månad på många sätt då jag spenderat mycket tid med min familj, som jag älskar över allt annat ♡ Många beslut har fattats och jag är inställd på en förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0