i'm getting stronger every day

Ville bara in här och säga att om exakt 1 månad sitter jag på planet som tar mig till USA. Mitt livs resa. mitt mål. För det är det det är, mitt mål för tillfället. Så målbilden är helt klar, den vet jag om.. min uppgift nu är att se vägen till målet. Och sätta ut olika delmål på vägen, svårare än så är det inte. Men det är också lättare sagt än gjort.. det är lätt att se rosknoppen men inte taggarna på vägen. Filosofi hit och filosofi dit, mitt huvud är fullproppat med saker. Så innan ni blir helt förvirrade här så slutar jag här.. men om en vecka vänner, då är jag vid mitt mål! eller det i sig är kanske också ett av alla delmål av något större mål?
Ja.. ni ser ju vart det här är påväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0