Not really sure how to feel about it

Jahapp mina vänner, nu är dagen med stort D snart här.. ett stort jävla fett D dessutom, dagarnas dag liksom! Imorgon beger jag mig iväg på resornas resa! Jag har inte fattat det alls än och får nog en chock imorgon när jag sitter på planet att det verkligen blev av. Finner inga ord faktiskt!
 
Idag har jag fixat allt ( hoppas jag ) inför resan och nu på kvällen så var jag ute och åt med familjen, en liten alla hjärtans dag / avskedsmiddag! Tack älskade Ma och Pa för middagen och återigen tack min älskade familj för allt ni gjort, gör och kommer göra för mig, ni är bäst och jag skulle inte kunna klarat mig utan er ♥
 
GLAD ALLA ♥ DAG PÅ ER FÖRESTEN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0