New york - second day

 
Herre min skapare vad jag har frysit idag! Jag tror nog inte att jag har frysit såhär mycket nån gång i hela mitt liv, och då måste jag tillägga att jag är en väldigt kall person som fryser jämt! note to self : åk aldrig till New York på vintern ( men om jag gör det igen ta med vinterjackan!!
Idag har vi då vart på sex and the city tur, vi besökte många kända platser ifrån seiren, vi har även vart på rundvandring i staden, utomhus! Därav kylan, jag har så ont i varenda muskel i kroppen för att jag har frysit så mycket,  helt sinnes! Förutom kylan så har det var kanonfint väder, strålande sol! Vi var till Soho, gick på självaste Time Square och beökte chinatown, dom hade precis firat kinesiska nyåret där så det var väldigt skräpigt! haha
Lika utslagen som igår ligger jag nu i sängen  och somnar nog vilken sekund som hällst, men tänkte först ladda upp lite bilder här så ni får se hur ballt det är här.. fast det sjuka är att inte ens 20 % av bilden beskriver hur det är i verkligheten. så sjukt är det!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

SAKNAR DIG<3

Svar: OCH JAG SAKNAR DIG FINA SYSTER<3<3
Sanna Eriksson

2013-02-18 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0