Los Angeles - sunny day

Hej bloggisen! just nu kan jag inte alls klaga på livet känner jag. Jag sitter ute i solen med shorts och tröjja, och svettas( ! ) på ett internet cafe och har precis skypat med mamma och pappa! Har vart hemmifrån i 9 dagar idag och jag saknar dom redan super mycket ♥
 
Idag iallafall så är de andra iväg till Hollywood för att försöka se lite kändisar eftersom det är oskarsgalan idag. Jag valde att stanna hemma dels för att vi ska dir på Tisdag igen och dels för att jag behöver "vila" lite från allting. Det händer så mycket här hela tiden och man hinner inte riktigt ta det lugnt. Så den här dagen ska jag ägna åt mig själv! Har ju börjat den bra med samtal med dom bästa, i solen, med gott kaffe! Nämde jag hur underbart vädret är? LOVELY
 
En bild från igår när vi var på ett tivoli på en pir!
en sån dom brukar ha i amerikanska filmer! SÅ COOLT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0