Los Angeles - second day

Godmorgon! Eller god eftermiddag blir det ju för er. Själv har jag precis vaknat och har gått till ett cafe och väntar in mina svenska flickor för en god frukost ( Frukosten på hostellet suger ). Igår var en sån himla härlig dag! Började den ju som sagt på bästa sätt som bestod av både sol och mamma och pappa, sen gick jag och en av de danska tjejorna på upptäcksfärd.. typ! Vi skulle leta rätt på Yogurt land och det gjorde vi. Blev sammanlagt en promenad på ca 1,5 mil men det var det värt. På kvällen så hittade vi världens bästa affär.. Jag var helt övervädigad.. jag lovar jag tror att jag dog kläddöden där faktiskt!! B.Ä.S.T.A affären alla kategorier, efter det så hittade vi en jätte mysig resturang på en takterass. Så vi satt ute och åt himla god mat, och så festade vi till det med vin eftersom vi var så himla glada. Idag väntar ännu en nspännande dag.. men det är inte långt kvar till HAWAII :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0