I find my own way, I'm getting stronger everyday

Tänkte bara in här och meddela att jag om en vecka är påväg mot USA, helt sjukt! Sen tänkte jag bara säga att jag som ni kanske förstått inte mått så bra den senaste tiden, inte bara jag utan hela min familj har haft en riktig kamp. Därav min frånvaro här.. kampen kommer fortsätta på Hawaii men där på egenhand och om jag ska vara ärlig så skrämmer det mig lite. Jag har så mycket med mig själv nu och det är därför och kommer vara därför jag inte kan ses innan jag åker.  Det tar för mycket energi av mig, jag hoppas ni förstår! Jag hoppas att en dag kunna prata om det här när jag växt mig starkare igen. Kan nog eka lite tomt här på bloggen tills jag åker då jag inte har så mycket mer att skriva.. Förutom det jag skriver förjämnan..
vad skulle jag göra utan min familj? ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0