Mitt 2013

Då är det kanske dags att göra en ny liten uppdatering här. Jag tänkte köra en årsresume precis som jag gjorde förra året. Som dom flesta kanske har förstått så har det här vart en ganska tungt år för mig. Men jag har också gjort och upplevt bland det bästa som jag gjort i mitt liv. Så mitt år har vart en rejäl blandning av skratt och gråt, och när jag tänker tillbaja på året som gått så kan jag inte fatta att allt det där har hänt på 1 år. Om man jämför det med året innan så är det helt annuorlunda, från att ha gått till att jobbat i princip jämt, till att ha vart sjukskriven mesta delen av året. Men om vi tar det fån början då !
 
JANUARI - FEBRUARI - MARS - APRIL
 
Mitt år började väldigt tungt. Inget jag vill gå in så jätte mycket på förutom att jag mådde inte bra, och trodde att det inte var möjligt att må sämre, jag hade fel! Men i mitten av februari så var det dags för mig att göra min livs resa. Åka till Hawaii i 3 månader stod på schemat och som jag längtat till det. Tiden där var underbar på alla sätt och vis, och jag kan nog faktiskt säga att det var min livs bästa resa. Även fast jag inte mådde helt bra, så ångrar jag inte för en sekund att jag åkte, och gjorde det bästa utav situationen. Träffade och lärde känna så enormt mycket fina människor, som jag saknar jätte mycket just nu. Jag hade the time of my life därborta och njöt av varje dag. Tyvärr så kom det lite kompiationer, och jag fick avbryta resan lite tidigare än väntat.
 
MAJ - JUNI - JULI - AUGUSTI
 
Trots endel motgångar så åkte jag iväg till Norge för att jobba. En resa som jag både är väldigt väldigt glad att jag gjorde, men jag kan även se det negativa i det hela. Hur som haver så hade jag det iallafall jätte bra därborta. Jag fick jobba, och gå på tur.. varje dag! Och jag tog vara på vartenda tillfälle att uppleva så mycket som möjligt. Jag har sett och gjort saker som jag inte trodde var möjligt och även här njutit varenda minut. Eller så mycket jag kunde iallafall. Men även allt det goda har sitt slut och i slutet på augusti var det dags för mig att åka och, och orndna upp mitt liv.
 
 
 
SEPTEMBER - OKTOBER - NOVEMBER - DECEMBER
 
Dom här månaderna vill jag inte gå in så långt på häller förutom att dom var väldigt mörka. Här blev det bevisat att man faktiskt kunde på må sämre än början på året. Men i december kom vändningen och jag är nu på god väg tillbaka! Jag har kommit en bra bit påvägen och gör nya framsteg varje dag. Har ändå hunnit med lite kul, spa helg och såklart firat jul med familjen. Det är svårt och det är jobbigt men jag har insett att det är värt att kämpa för. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kramizzz <3

Svar: <3
Sanna Eriksson

2013-12-31 @ 15:33:21
Postat av: Martina

Kram på dig gumman! Jag förstår att du kämpar och att det är jobbigt! Men du är stark och klarar det! =)

2014-01-05 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0