Norge - my heart will never be the same

Åh vilken härlig morgon jag har haft!! Vaknade drack mitt morgonkaffe och gav mig ut på min dagliga morgonpromenad vanlig ordning. Men idag var nått alldeles extra, det var sånt här härligt regn ni vet, och kylan, luften var så frisk och sval, nästan för kall, trots underställ så frös jag, så imorgon blir det att ta på sig mer! Men det var så härligt och jag vara gick, och gick och gick och vips så hade jag gått i över 1timme och 45 min! När jag kom hem var jag sådär härligt nerkyld som man blir efter en kall höstdag. Så ja jag kan nog härmed förklara sommaren över och hösten här. Och jag har inte bara börjat längta efter hösten nu gott folk, nu börjat vinter feelingarna komma också, och allt därtill.. åh julskinka, kanel i massor, JULMUSIK!! ja nog är jag lite konstig allt...
Nej, nu blir det en till promenad i det härliga höst-vädret!
Här sitter jag varje morgon och dricker mitt kaffe innan jag går ut och går..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0