tränings-inspo

Japp jag är igång igen, ska alldeles strax bege mig ut på en springtur, vet inte hur det kommer gå dock med ca 4 veckors vila! Jag tänkte iallafall dela med mig av lite tips för er som vill träna men inte riktigt hittar motivationen.. here we go!
 
- Glädje - Du måste tycka det du gör är kul, och inte känna ett tvång på att du måste göra detta. Hitta en tränings form som passar dig, och du känner att det är kul det du gör!
 
- Variation - Även fast du hittar något som du tycker är kul, så kan du inte bara köra på det för det skulle vem som hällst tröttna på. Våga testa nya saker och hitta dina favoriter.
 
- Träna med en vän - Endel känner att det är enklare att träna med en kompis, själv föredrar jag att vara själv.. OM jag inte ska gå på nya klasser på gymmet!
 
- Musik - Ladda upp med ritkigt bra spelningslistor med massa pepp låtar. Finns inte bättre när man känner sig riktigt trött och ens absoluta tagga fett låt kommer i öronen. 
 
- Kläder - Köp nya sygga träningskläder, det blir roligare att träna då!
 
NU KÖR VI!





Mina 2 nya linnen jag köpte igår, båda från stadium
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha du köpte likadant linne som jag köpte ju...:)

Svar: japp! kunde ju inte motstå!! fanns dock inte rätt storlek kvar men de sket jag i!:D
Sanna Eriksson

2012-09-05 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0