you only regret the workouts you dont do

Tjabba tjena hallå, haha det är alltid lika svårt att starta ett blogginlägg, blir så jävla många hej, idag har jag osv... Men man vill ju liksom inte bara börja med Idag har jag... haha skitsamma.. Idag sov jag ut, dtv inte ställde någon klocka, men jag kunde inte ligga i sängen längre än halv 9 för det! Har vart och tränat idag med.. kändes tungt på ditvägen faktiskt.. vet inte fall de va pollen i luften eller bara vldigt tung luft? men efter 45 min kondition och en timme på gymmet så kändes det förjävla skönt! woooh sån energi man får av att träna.. nu ska ja strax glida ner mot stan för att fixa lite saker innan jag ska hem till söta Pine på middag! Har inte träffat bruden på sjuukt länge och de ska bli SÅÅ kul att träffa henne igen!! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0