we can go brighter then the sun

Ok är det 1:a Juni idag eller 1:a april? För det är rätt svårt att avgöra på vädret faktiskt.. Pisskallt ju!! Snälla solen du kan komma nu! eller kanske inte just nu, för nu är det kväll och jag ska sova, jobbat 11,5 timmar idag, 13,5 timmar igår och slutade halv 3 på natten kvällen innan,  så lite sömn vore inte helt fel. Imorgon ska ja upp och gå på body pumpen på förmiddagen, som jag längtat:D Sen ska ja även passa på att storhandla med mammsen, eller stor handla och storhandla, eftersom ja så sällan är hemma behöver jag ju inte as mycket grejer, men som jag sagt, mitt kylskåp börjar eka tomt! Nepp säger godnatt här ifrån sängen och hoppas på bättre väder imorgon, jag blir så mycket gladare av sol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0