If you love someone you should not let it show

Efter en relativt bra dag på jobbet så ligger jag i sängen och ska stax sova! Imorgon så är jag.. wait for it... LEDIG!? japp jag blev lika förvånad själv när jag upptäckte det! Har förövrigt hållt på med detoxen i 1 vecka nu, och man kan ju säga att jag går in hel hjärtat för det iallafall.. Köpt på mig massa grönt -och ört te och massssssssssa frukt! Frukt är också bra när man detoxar, varför vet jag inte! haha men nått som jag vet är att jag kommer mummsa i mig all frukt iallafall!! lycklig tjej=)
Min fruktskål består av, både gröna och röda äpplen, persikor, bananer, meloner, passionsfrukter, vindruvor, jordgubbar, blåbär, har även mango i kylen och avokados!! NAMNAM;D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Brukar ta bilderna som matchar mest till bloggen, alltså så lite ramar o.s.v. som möjligt + hög upplösning. Prova att skicka in en bild igen så kanske du blir med nästa vecka! :)

2012-06-04 @ 08:40:12
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0