How can you show me paradise, When I'm leaving?

Goddag! Behövde inte börja först kl 6 idag så ännu mer ledighet!! ok en timme extra men alltid nått! haha idag så har jag vart och handlat med mamma och fia, jag tänkte att a men jag ska ju bara ha lite saker, men det blir alltid mycket i slutändan! fattar inte, jag kan aldrig bara handla lite! Sen så bjöd jag mamma på lunch, jag åt förövrigt en av världens godaste sallader!! Oxfilesallad med champinjoner och quinoa.. NAMNAM!! var även inne på stadium och fyndade lite, även på bikbok reor är ju förjävla underbara :)
Fina mamma♥
Min fantastiska sallad, hur mycket kött som hällst, salladen ligger under! haha


Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Men fick man inte se fynden ;o

2012-06-21 @ 13:42:36
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0