the perfect day

Förlåt för att jag inte skrivit nått på hela dagen..men jar har faktiskt tillbringat hela dagen av att NJUTA av att vara ledig..  för en gångs skull.. eller jag har haft fullt upp för det, men bara av roliga saker! Började dagen med en löprunda i det fina vädret ( går ju inte att gå miste om ) fortsatte sen med bakande och fix till eftermiddagen.. Bakde ett par ap goda muffins som recept kommer imorgon för intresserade! 
 
Sen var vi hos farmor och farfar och firade lilla skrutting ungen som fyllt.. det bjöds på grillar och massa annar gott och det har verkligen vart hur trevligt och mysigt som hällst..vädret var inte det bästa då det blåste like hell men vi klagade inte för det.. maten drickat och efterätterna var gudomliga och jag unnade mig även en och annan kaffe baileys! Har haft en perfekt dag helt enkelt som avslutades med lite bubbel hemma hos mamma och pappa.. Dom har ju trots allt semester och jag med på sätt och vis.. jobbar inte först onsdag! så denna dag jar jag tillbringat att vara LEDIG och njutit till max av det,, något jag måste göra oftare..njuta av min ledighet.. och faktiskt tillåta mig själv att vara, LEDIG!!
 
Jag vill iallafall tacka min underbara familj för idag, ni är bäst och jag älskar er som fan!!
 
 
 
 
Märks det att jag älskar mat???? IM IN HEAVEN!!!
 
 Pappsen och Neo hittade till taket..
 
Vi fick en liten oinjuden gäst på kalaset..
 
Recept på dessa kommer imorgon!!
 
Jag och min lilla skruttis
 
Jag och mamma skålade in semestern med bubbel ( 3dje dagen irad för henne, värsta ungdomsmorsan man har!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0