so follow me nothing is impossible

Goddag, nu ska ja strax ta att cykla ner mot jobbet! Akropolis har ju stängt luncherna nu i 3 veckor framöver under de mesta semesterveckorna vilket betyder att jag har mycket mer lediga dagar.. känns som att jag inte jobbar nånting alls länge! haha en på dom här lediga dagarna ska ja passa på att göra massa av det jag annars inte hinner med.. Träna tex.. ja jävlar vad det ska tränas! Jag ska ligga ute och sola, om det är fint väder dtv.. fortsätta mitt never - ending fix i lägenheten, träffa massa kompisar och bara ta de allmänt lugnt.. folk säger att jag behöver det! Idag så kan jag iallafall checka av träningen! done and done!
 
Igår shoppade jag även loss på bikinisar inne på hm! plaggen kostade mellan 30-75 kr st.. det är ju som hittat!! nu måste jag bara försöka hitta ett par trosor till den oranga bikinin också..

Kommentarer
Postat av: SOFIE - It's all about rock and roll

Den oranga var sjukt snygg!

Svar: Tack visst var den!:D
Sanna Eriksson

2012-07-12 @ 16:34:34
URL: http://justanotherdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0