I wanna dance, and love, and dance again

Mina Cookie dought bollar blev faktiskt förvånadsvärt goda! Man kan inte tro att det är kikärter, och att dom faktiskt är så nyttiga som dom faktiskt är när man äter dom! Hanna och Fia som var här på fika sa att dom va goda iallafall! Bra att ha i frysen och bara ta fram om man vill ha! Förövrigt så var det väldigt trevlgt att träffa Hanna och Fia, usch känner verkligen att jag inte haft tid för mina vänner den senaste tiden.. men det ska det bli ändring på!!
 
Efter deras besök gick jag ut på en pw, var tvungen att inviga mina nya hörlurar som jag länge suktat efter men aldrig fått tummen ur för att köpa! Tänkte först springa men de va lite kyligt ute och jag hatar att springa med tröjja så ja nöjde mig med promenad idag, och det var super skönt! avslutade med yoga när jag kom hem. Nu borde ja egentligen sova, men som vanligt när jag vart ledig en kväll kan jag inte somna.. det här med att vara ledig är inte riktigt min grejj!! Godnatt iallafall
 
Mina nya hörlurar från märket coloud colors!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0