I Just can't believe What they've done to me

Godmorgon, det är så skönt att vakna av sig själv, då man riktigt känner sig utvilad och det bara sprätter i benen för man vill upp och möta dagen! Ni känner igen känslan? Jag vaknade strax efter 8 och gick då upp och åt frukost.. sen har jag fixat och trixat lite här hemma, jag har länge vart på span efter ett par svarta tränings shorts men hittar inga nånstans.. så man tager vad man haver.. tog ett par gamla träningsbyxor och klippte av dom.. simple as that! Så är jag ett par shorts rikare! Nu träna!!:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: dominic

Vilken skön bild på din header du har ^^

2012-07-17 @ 15:49:19
URL: http://youngadults.blogg.se/
Postat av: traderareshop

Hej sötnos! jag har en jättespännade blogg som bara blir större och större. Hos mig har du chansen att köpa det allra senaste inom bloggvärlden eller bara inspireas eller delta i mina tävlingar.
Kika gärna in , tror inte du kommer ångra dig.
Ber om ursäkt om du inte gillar den här typen av inlägg. Ha en bra dag!

2012-07-17 @ 19:01:18
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0