don't wake me up

Tjenixen! ska alldeles strax kila ner mot jobbet.. Har lite lätt träningsverk i benen faktiskt.. skönt då vet jag att mina träning de senaste dagarna tagit! Idag däremot nöjde jag mig med att bara gå ut och gå.. så van är inte min kropp att träna att jag ska pusha den varje dag! Men en promenad med syrran hanns med iallafall och herre vilka moln vi har här alltså! Liksom som igår man tror ju att hela världen ska gå under när man ser dom.. Vi hann iallafall in innan regnet men dessvärre så fick jag cykla hem i det! 
Det här vädret påminner väldigt mycket om vädret i Norge när jag bodde där, så oförutsägbart och skiftande! Påtal om Norge så kommer jag äntligen få se mitt paradis igen om 2 veckor!! Och för er som inte träffar mig så ofta så kan ni va lugna jag kommer inte åka dit och jobba igen. utan bara hälsa på över några dagar:) nej nu måste jag dra.. här blir inga barn gjorda!! ( Det blir det förhoppningsvis inga på jobbet häller..!?
 
värsta day after tommorw molnen!
 
Snappade åt mig 2 böcker idag när jag var och handlade.. Elsas verklighet har jag länge tänkt köpa men aldrig fått tummen ur.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: nikitaam

Vilken underbar stil du har tjejen :)
Brukar du shoppa på http://goattention.se ? Jag tipsar om onlineshoppar, outfits och andra stylingtips, kika in :)

2012-07-19 @ 12:53:28
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0