Lovely sunday

Förlåt förlåt jag ber om ursäkt!! min updatering har vart kass, men det är faktiskt datorns fel. Iphoto, programmet sm jag lägger in bilder från mobilen till datorn slutade helt fungera eller nått.. Så igår när vi kom hem från Trosa hade jag massa tid över för att blogga men icke.. datorn ville inte. Nu är problemet löst, jag körde en Norsk felsökning ch stängde av datorn helt enkelt.. så nu funkar det.. nuu är ja dock alldeles för trött för att blogga om min helg.. Har haft en jätte mysigt heldag med Nathalie och Madde! Vi har mysit runt på stan, kökat på olearys fikat på tingsgården sen slog jag och Nathalie till med amerikanska pannkakor och film nu på kvällen. Så jag vill tacka alla medverkande för den här helgen. Har hafty en helt fantastiskt galet bra helg, som har bestått av bla mycket mat!! Haha jag kommer bokstavligt talat att rulla fram i veckan.. Hoppas ni har haft en minst hälften så bra helg som jag! Puss och godnattt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0