Bruch på kaka

Hejsan, jag kan verkligen verkligen starkt tipsa er om Brunshen på kaka på söndagar! Jag var där och åt idag och herre vad mysigt det var, och framför allt gott! Mackor, pålägg, ägg, yougurt, musli, pannkakor, bacon, frukt, kaffe you name it! Jag satt där iallafall i ca 4,5 timme och gottade i mig av allt det goda :) Perfekt söndags-syssla, satt där sålänge så ja tom glömde bort tiden så hann inte med att träna idag ajaj! men får ta nya tag till nästa vecka då ja måste träna betydligt bättre än denna! Ikväll får jag se vad som händer, sugen på lite söndagsmys iallafall.. Hoppas ni hat en bra helg, min har vart bra jobbat som vanligt! höhö men nästa helg då jävlar.. untz untz PARTYYYYYY!! pusss heeeeeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0