the christmas in you

Godkväll, vill bara in och säga att jag har jobbat mitt första julbord nu! Eller första efter mitt 3-års uppehåll, och om det var kul? Jag älskar julen och därför älskar jag att jobba julbord, vad är bättre än massa julmat som påminner om julen ( och får en att längta till julafton med julbordet hemma ) julmusik, massa julpynt... plus en hel del fulla män som super sig redlösa på öl och snaps.. haha en ok det sista kanske inte har nått med julen att göra, men det hade vi nere idag! Så kom inte hem från jobbet först nu! Men som sagt SÅÅ kul att jobba och skönt att slingra tankarna lite.. Efter min välbehövliga promenad idag, som faktiskt inte alls var speceill kylig, eller så var det så att jag proppat på mig hur mycket kläder som hällst ( jag skojar inte ) så gick jag till syrran och vi har bakat och så idag! Nyttiga lussekatter! namnam sen har jag ju då jobbat. Nu ska ja kolla julkalendern och sen sova. godnatt från en julig Sannna =)
 
Sneak peak på hur det ser ut där jag jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0