Simply having a wonderful Christmas time

Jag vill bara tacka alla mina nära och kära för en fantastisk julafton! Började dagen hos mamma och pappa, fick julklapp redan på morgonen ( alltid lika kul att få, spelar ingen roll hur gammal man blir ) Frukost här sen begav vi oss till morfar och hälsade på han på hans boende. Efter det var det hem snabbt och fixa sig sen tillbaka till mamma och pappa för att förbreda allt. Kl 3 var det dags för kalle i vanlig ordning sedan julmat, och oj vad gott det var! sedan kom tomten och hälsade på och efter det massa paketöppning, julklappsrace och ost och kex mys! Avslutade kvällen med att byta om till min nya mysdress jag fick i julklapp och en kopp te framför tomten är far till alla barnen, sover hos mamma och pappa inatt igen så imorgon fortsätter julmyset!
Hoppas alla haft en god jul, med massa god mat, dryck och kärlek ♥
tusen tack för alla fina julklappar ♥
 
Gissa vem som fick det största paketet :D?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0