if you can dream it, you can do it

Ok lika bra att bara släppa bomben påengång!! Pang bom sådär bara..
NU är allt betalat och klart, och det finns ingen återvändo. Jag kommer tillbringa våren på HAWAII!! Yes, ni läste rätt i februari drar jag till Hawaii för att plugga engelska i 3 månader! Fatta grejen 3 månader på Hawaii, kan inte gå fel! ( hoppas jag ) Jag är såklart otroligt glad för det här, men ni som känner mig vet att jag inte har lätt för att ta beslut, och det här var ett väldigt väldigt stort beslut att ta.. men det kommer bli bra!
jag behöver det här :)
 
Fatta jag, i hawaii, sköna pws på stranden, lära mig surfa,
köra yoga vid poolen, träna ute i shorst och sporttopp och bli brun samtidigt,
ja för nog kommer jag bli brun allt!!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Det kommer bli kanon bra <3

2012-12-21 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0