2:a advents mys

Ännu en till advent.. veckorna bara flyger förbi jag lovar det är julafton typ imorogn, eller nej det vet jag ju såklart att det inte är, men när det väl är julafton kommer det typ kännas som det var igår jag skrev det här! Helgen då? Fullt upp.. som alltid! Jobbat, haft adventsmys ( 1 dag innan ) och jobbat ännu mer! Vi brukar ju ha adventsfika nån gång varje år för att dra vem vi ska köpa julklappar till iår! Men detta år fick vi ingen advent som passade in så vi fick ha det igår iställlet men då hade vi mer ett möte om hur våran jul ska se ut! haha nejdå inte alsl avanserat och måste ha "möten" inför julafton! Idag var syrran över på adventsfrukost, japp aldrig äta frukost själv på advent var det ju! Sen har jag jobbat hela dagen. Skönt helg och julen närmanr sig med braksteg. Även andra roliga saker som jag inte riktogt än avslöjat.. men det kommer mina vänner.. det kommer :D
 
Sitter och myser i soffan med mössa och halsduk. har jag sagt att jag har kallt hemma??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0