will you join me till the morning light?

Snacka om att jag har gått och kärat ner mig i ett te! ( som jag gör med varje nytt te jag köper! haha ) Men det här är verkligen gott! Jag bara längtar efter att få komma hem och dricka det liksom! Överlag så är jag inne i en riktig te period just nu, dricker 3-4 koppar om dagen, och 2 av dom är detta gröna forest fruit! Jag har börja dricka grönt te mer och mer nu.. Dels för att jag är en av dem som är uppväxt med mjölk i tet och tycker inte att vanligt te är så gott utan, men just grönt te behöver jag ingen mjölk i, och det underlättar lite då ja inte orkar släpa med mig laktosfri mjölk vart jag än ska.. Grönt är också bra för kroppen, så att ja fått dille på te är ingen dålig sak iallafall! =) 
 
Sitter just nu i soffan och dricker detta tet, har känt mig hängig hela dagen, och det verkar vara en förkylning som ligger och jävlas.. Så tänkte faktiskt ta att lägga mig nu och läsa och hoppas på att somna tidigt.. det kan ju vara så att jag är frisk imorogn när jag vaknar!:D
 
Bakom står några av mina andra favorit te'er.. grönt mandarin och apelsin te, svart persika och mango, vitt hallon te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0