what if we spent night out?

GOOOOOOODMORGON! Idag har jag faktiskt sovit ut för engång skull! var nog välbehövligt.. Hade tänkt att kanske börja träna smått idag, förkylningen är sågott som borta.. men icke men kropp protesterar på annat sätt så jag får helt enkelt skippe det.. Idag ska jag möta ankis bankis på stan, sen ikväll ut och käka med tjejerna från Olearys.. Kommer nog bli mysigt! Hoppas att vädret blir lite bättre bara, för vi tänkte testa taco-buffen på åbryggan och de skulle va så mysigt med bra väder!!
Vänta vad sa ni..... OM jag SAKNAR THAI??? hmm låt mig se.... EHH JAAAA ge mig värme, sol, bad, strand!!!
 
 
 
 
 
 
 
VÅRAN SISTA ÖL I THAI!!:(
 
Hoppas ni också blev lika sugna på att komma bort från detta skitväder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0