What happens in sthlm....

Haha ok först och främst, jag hade en jätte trevlig dag igår. Vi åkte upp ett gäng från jobbet till sthlm då för att gå på vinprovning, och herregud avd mycket vin, whiskey sprit champang allt! Gick runt där där och smakade lite och så, sen efter det gick vi och käkade, det fick bli nån fast food mexikansk grej, gott faktiskt, sen satte vi oss på en krog och väntade in tåget.. Och nu till grejen, tror ni inte att jag lyckas missa tåget hem, själv! Så där står jag i sthlm vet inte vad jag ska göra så jag sätter mig i en taxi och åker hem. Haha låter inte det bara typiskt mig??? En taxiresa hem fattigare kommer jag hem, vissa väljer att lägga pengar på nått roligare, skor, eller kanske champange men jag väljer att åka taxi jag! Haha bra där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0